Började med att jag hade fixat ett rör till turbon för att flytta luftfiltret till ett bättre ställe.
Aja hur som hälst så var jag med 2 polare och skulle fara te preem och tanka 142an för det var nog inte mer än 3-4 liter kvar i besten.
Givetvis råka yttligare kompisar komma till garaget och ville haka på te preem för att tanka samt för att se om bilen höll dit etc för att jag eventuellt skulle te tavelsjö med bilen framöver , körde lungt och fint till preem för att kolla så allt stämde med lamda mätaren och vattentempen m.m..
sen kom gas suget igång och snöt ifrån hans 240 med 2an i petad.
han hade inte en suck, nåja väl inne på preem så upptäckte vi att den läkte olja och vi skulle börja röra oss till garaget igen och kika vart i "Piiip" det läkte.. och jag kunde ju inte låta bli och bromsa + gasa med 142an på 1ans växel för att lägga en liten lakrits just framför kompisens bil , tvär snörde in 2an sen börja det tugga drev och hela växelspaken i bilen för okontrollerat fram och tebaka och i sid led

Slutade med en bogsering av en sunkig 240 man skulle försöka styla för ( dvs kompisen )

Så nu är jag på jakt efter en M45 låda med 10 splinade axeln