Jag har passat på att synka fuggarna och även bestyckat upp lite för att försöka få till lite mer soppa i mellanregistret.
Kan bjuda på lite vårbilder från Nyköpingstrakten.
Moroten modell -10
Hah, nä det kan jag lova, det är ingen farabmw02touring skrev:Har tänkt att prova att sätta ett stag från blocket upp till underkant av turbon.robban skrev:Jag skulle inte sätta det till turbon(grenröret), lite inspirerad körning så blir grenröret lätt glödgad och kommer att böja sig. Jag har haft lite olika moment stag, senaste hade jag till ventilkåpan, även haft mellan innerskärmen och övre växelådsbulten. Jag föredrar att ha staget högtupp (längre ifrån centrum på motorns egna rollcentra) för att få så lite belastning som möjligt på staget och kan dim det därefter.
Hur funkade det att fästa i ventilkåpan? ingen risk att toppen spricker`?
Det känns som om jag haft tillräckligt med spruckna toppar.
Ok Robban, då litar jag på dig. Satan om det spricker nu då.robban skrev:Hah, nä det kan jag lova, det är ingen fara
I och med att mina är smogdellortos så finns det inga alternativ på lågfartarna, luften är ju fast i förgasarhuset.robban skrev:Finns olika luft alternativ till lågfartarna oxo som man kan prova.
bmw02touring skrev:Jävla Island, Nu skulle man ha varit incheckad och suttit i baren på Arlanda på väg till Thailand. Men eftersom nån jävla vulkan bestämt sig för att få ett utbrott just nu så blir man hemma ett tag till. Ombokad till Tisdag, hoppas på bättre lycka då.
Finns det nåt som är bra med Island? Vore det inte bättre att sänka den där jävla konkurs ön.![]()
Sälj skiten till Fransmännen så kan de ha sina kärnvapentester där.