här kommer ett efterfrågat klipp,
som sagt inte mycket att se.
den beter sej ungefär som bambi på isen så fort man rör gasen.
det är detta jag menar med att effekten aldrig är det viktiga på en bil, utan hur den går att hantera.
jag körde ca 8 varv denna dag, och jag fick aldrig upp mer än kanske 30-40 celsius i däcken,.
gissar att jag utnyttjar mellan 1-10% av mootreffekten under 90% av varvet.
jag hinner precis upp på ca 6500 rpm på femman innan bron, och ligger på ca 5500 rpm under bron.
MEN det räckte ändå till för att vara betydligt snabbare än dem 500hp+ evos,supras skylines etc osv som körde där för dagen
rätt komiskt iom det verkligen syns/hörs i filmen att jag kör långt ifrån snabbt änså
var inte riktigt nöjd med vxlådan så nu byter jag öven 2an å treans växel, bifogar ett schema på hur vxlådan ser ut nu.
på kullen utnyttjade jag 4an å 5ans växel,
men nu borde jag kunna använda 3an i dem långsammaste böjarna med
filmen
http://www.youtube.com/watch?v=4GzPZ0U2 ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;