bara jaga en 8a nu då
(eller ännu helldre så tycker jag du ska testa svänga med bilen istället

Haha det känns som om den här bilen har blivit för urspårad för svänga tyvärr...knotan skrev:grattis som fan,
bara jaga en 8a nu då
(eller ännu helldre så tycker jag du ska testa svänga med bilen istället)
Ja ja börjar faktiskt gilla dom där knapparnamattias skrev:Såg som lugnt och beskedligt ut när du tryckte på knapparna för nästa växel.![]()
Grattis till tiden, nu ser man potentialen!
(fin hastighet på 200 m)
Det stämmer att chassi inte är besiktat.Nova Jörgen skrev:Ingen bromsskärm, inga godkända kläder, inget fönsternät ( vilket får mig att misstänka att ditt chassi inte är SBF besiktigat) med mera, med mera.
Kanske dags att satsa några kronor på den egna säkerheten nu...regelboken gäller väl ändå för alla som kör ett SBF sanktionerat event?
För övrigt tycker jag att din bil är riktigt ball och går ruskigt fortoch som nå'n nämnde tidigare, lite chassi justeringar å sån't så kommer nog 8an snart.
Ja skitkul helg och mycket trevligt folk!JonasH88 skrev:Var en grymt trevlig helg i Orsa!
Galet fränt med växlingarna, blir sugen att bygga något liknade, nu när en sett hur du gör
Ska du jaga 8an på sista Kjula?
TackarDaniel Bjälevik skrev:Grymt! grattis, ser ut o va mycket o komma i håg o trycka o dra i
Ja vet inte vilken dag som gäller... letade lite info men hitta inget.JonasH88 skrev:Vilken dag kör du Kjula?
Tänker göra ett försök där medFixat fram lite stummare busningar, så får se om man kan slita i växlarna efter det