Ja äntligen efter massa mer strul så rullar hon för egen maskin igen

Hadde problem första test svängen med laddet.Så vi återvände till garaget för att krana på lite till för och se om det hjälpte.
Test nr2 började bra, lite mer ladd sen började det misstända nå grönjävligt vid ca 4-5000varv. Vafan är det nu då är den första tanken och puttrade hem. Väl hemma så ser jag på min nya fina oljetrycksmätare att den står på noll. Noll hurfan är det möjligt

bara börja leta fel, Hittade inte nå fel hur jag än försökte. Tills min en av mina vänner började pilla efter kablarna till mätaren då hoppade den igång

naturligt vis bara kabel brott.
Ut fort som fan på Test nr3 efter att ha kollat allt till täningen. Och det gick fint men sen började det misstända vid 1,2 bar och 5000varv. Hem och fundera.....Varför bråkar den så här för??? Vi stod länge och diskuterade och sen helt plötsligt så såg jag ett motstånd som satt kopplat innan msd spolen

Det kastar vi vad är det värsta som kan hända tänkte vi. Vi var även rörande överens om att det kändes segt laddet så den billiga laddtryckskontrollen plockade även bort. I med ett t kors till wassen ist tyckte vi Och drog i väg för det tänkta test no4....
MEN när vi kom ner till vägen där vi brukar "prova våra saker" så såg jag en bil på avstånd som var i färgerna BLÅ VIT med konstiga saker på taket

Lyckades peta i backen och backa lite så där i skym-undan och dom åkte sakta förbi, Fan oxå jag som har plockat ner hela jävla fronten ju, ser dom den fronten och alla däckspår där så lägger dom nog ihop ett och ett skulle jag tro. Men dom såg oss inte men det syndes på herrarna i bilen att dom hörde oss

så jag åkte in i garaget och tog en liten paus från åkandet.
Iaf en kvart

Vi åker åt det andra hållet så går det nog bra. Test no5
Så vi dammade i väg och Jaaaaaaaaaaaa nu funkade det att dra den lite längre på ettan med högre ladd (gasade dock väldigt sakta) i med tvåan och klev på

Fan vad jag blev glad
den reagera med att skrika och dra iväg på fullt hjulspinn i med trean och börja gasa lungt men vafan vi ger fullt här och det drog fan lika på 4 växeln och femte. Mycket nöjd nu,
ska vi ut i morgon och prova lite lätt på 1,5bar så vi ser att sprutet funkar som det ska sen ska det upp på 1,8. Jag har ju fått en försmak på vad som komma skall i kväll iaf.

Sen får vi se vad den gör på strippen den 21a, enda målet jag har är att spöa gammla tiden 15,55 då är jag nöjd. En sak är ett faktum i alla fall det ska i ett Ms så fort jag får råd, men det är utöver budgeten jag har haft på allt. sammanlagt så är jag under 14000kr fortfarande. med köp av två bilar och all renovering samt allt godis som har skakas fram. Det var det som var målet med bilen hålla den under 15000kr lr ja det var 10000 från början men höjdes för att slippa halvdana grejer från nån lågpris sida på internett. Och det ångrar jag inte en sekund, då jag har haft strul med billiga lågpris prylar förr och dom brukar kosta mer i längden. Då man oftast blir tvungen att köpa riktiga prylar ändå på slutändan.
Natti natti