jag köper gärna lite rattstångs delar sen när du skrotar bilen (inte brottom)
/erik
HejOliven skrev:Ja den där lambdasonden är det som mig mest huvudbry just nu. Men det ska nog lösa sig på något vis
Har nån av er båtfolk koll på varför man kyler grenrören på detta viset? är det bara för att hålla ner tempen i motorrummet? För om det är så så skule man kunna bygga ett nytt extraktorrör och linda med bandage och dra vattnet direkt till "avgasröret".
peter fransson är det han i finspång/fallaOliven skrev:Toppen ligger hos Peter Fransson just nu då det ska bli lite sätesjobb, planing samt tillsnyggning av kanalerna.
biomech skrev:det där var fan i mej bland det dummaste jag har hört!mehebs skrev:
Hej
man kyler ner avgaserna för att drevet inte skall gå varmt...avgaserna
går ut igenom drevet.... bygg eget led ut avgaserna i aktern..
vem har pratat om k-jetronic????mehebs skrev:finns inga boxar då k-jetronik är mekanisktBjale_Racing skrev:tjena,tycker tråden din e skitintressant då jag själv gått i lite samma tankar att montera ett LH2.4 på min AQ145, hade du bara tänkt slänga på sprutet o hoppas det funkar lr ska du mappa om boxen??
mvh
mvh
Drevet har ju hela havet/sjön som kylmedia så jag tror nog det klarar sej utan vattenkylda avgaser...calle Bengtsson skrev:biomech skrev: det där var fan i mej bland det dummaste jag har hört!
Joo jag är ingen kung på båtar, men snälla förklara varför du annser att det är dumt. Annars lär man sig inget??
Är det att det blir ruskigt varmt i båtar efter som det är ett slutet utrymme??