ja den är iaf startad sen ett par helger tillbaka, hoppade igång nästan direkt, satt kablarna till tändförstärkarna i fel par så den baktände en gång vid första provstart, men de va fort gjort å kastbyta kontakt
går fint och låter kry i motorn, morrar riktigt gott..
den har nu fått sig ett helt system med 3" från turbon, 100cells racekatt och en lagom ljuddämpare baktill, så den får andas ut fritt..
lite egna insugsrör, öppet filter, 2.5" tryckrör å lite annat mojs är som sagt klart också ä vart riktigt tajt å fint.. känns riktigt bra..
har ett par småläckage, ett från ventilkåpan pga avdragen bult, samt ett från en servoslang som är hemmapulad.. så lite fix me de så ska den vara fit for fight
utan magnetventil laddar den nu 0.5bar noterade jag och orkar på rätt okej.. ska väl ladda runt 1.4 tror ja med chippet som är i, så de bådar gott
kabeldragningen var enkel då härvan var fint isärtagen.. några strömmar in och en signal till soppa pumprelä sen vare klart..
på bilden, ljusa kontakten med två grova blå, en svart och en brun/gul.. ström till blå å svart från relä, samt jord signal till relä i den brun/gula.. sen hängde det visst nån vit/röd å lite sånt som verkade bara vara nån plus, så dom fick tändström dom me, svårare än så va det inte
trilskas bara med byta av urtrampningslagret nu, och leta rätt på rätt kabel till varvtalssignalen (råkade nog koppla in fel då den är död) men sen ska den nog vara redo för vinterns heavy duty
