de går lite segt med bilen nu med all värk när men en del har jag lyckas pyssla på med ändå tross missären
planen var ju från början att hitta ett någolunda fint objekt till bil och slippa all rost och skit och där gjorde gick jag ju på en nitlott tyvär så jag har sökt ny kaross och i söndags var jag och hämtade en e30 2dr från 89 så nu passar mina stylingbaklysen samt att de är lite andra kofångare och sånt lull lull , jag vet igentligen inte vad mer som skiljer mot en 86a men vill nån fylla på min brist på kundskap inom detta så tveka inte å skriv
tyvär har bilen fått en smäll mellan föfardörren och hjulhuset men jag riktar mer än gärna upp de än att börja byta halva bilen från rost som de var på den röda e30 jag hade
, den röda e30 karossen är såld och ska få donera ramben till en kompis som kör supernationell i rallycross som råkade ut för en startsmäll i sm finalen med danel wall men bilen gick att köra resterande 2 heat samt finalen trotts att den blev ca 10 cm ram-sne och de räckte till total 2a i sm i år bakom tiger å de är ju inte dåligt för att vara första året i största klassen så vem vet rambena kanske blir sm vinnare nästa år
fick även tag i en sunnen honingsverktyg så till veckan ska jag provborra några motorblock med de nya borrveket jag köpte så nu går de både borra och hona så de ska bli kul att testa på efter 2 års uppehåll
efterlyste på sävar efter en honare och fick napp så nu är den i mina ägor och ska användas till veckan

fick lite färg på garaget

ena gaveln färdigmålat

nya e30 karossen som ska få v12a motorn

mvh björn