Möjligt att man startar en tråd i framtiden men bygget går sakta framåt. En enkel uppladdning av bilderna tror jag skulle vara en bra väg att gå.
Photobucket fråga.Elias_ skrev:ang bilder så är det ju väldigt smidigt att använda Photobucket.com, skapa ett konto och bilderna finns kvar så länge servern lever.
dom har även en väldigt smidig APP att ladda upp bilder från telefon med.
det ända man faktiskt måste fixa där är att gå in på inställningarna och bocka i att alla bilder som laddas upp skall per automatik bli ett visst format så man slipper redigera alla bilder i efterhand.
Bygger du nåt roligt nu?Fast Templar skrev:Måste tyvärr hålla med om att bildhanteringen är den främsta orsaken till att jag inte orkar starta en project tråd, annars mkt bra forum, tror det skulle kunna bli ett upswing om bildprylen kunde fixas på nått sätt....
Tror nog fler än jag vill se en projekttråd på dom där maskinernaFast Templar skrev:
har några project på G-
Ford 47a m C4 axlar och LS-turbo
MC med udda SuperVee motor, vilket är en 2cyl SBC typ
Fairlane 64 prostreet ford bb m turbo updateras
MB måsvinge m BBC turbo prostreet bil.....
Precis där tycker jag iaf att skon klämmer för egen del.Daniel-635 skrev:Jag tycker nog också att Sävarturbo är en av sidorna som hänger kvar bäst.
Kan undra om medelåldern på de mest aktiva stiger, och att tiden som tryter ?
Ja gråa massan innanför pannbenet har funderat i dom här banorna.Steve skrev:Vi måste helt klart fixa en bilduppladdning på forumet så det blir enklare + att bilderna finns kvar.
Fixa det Mattias!