Kan dra en kort sumering av vad som har hänt.
Har punktat klart Skärmkanten på Vänstersidan ( slipa , tennspackla kvar ).
Baljan är hel svetsad..
Baljan på Högersida är dit punktad,skärt ut och nu återstår inpassning av nya skärmkanten.
Slitit ut stolarna och dammsugit hela bilen från diverse skit,rensat lite helt enkelt. har även provat och "montera" Buren men det gick inte så bra och insåg ganska kvickt att jag måste väck med innertaket och det lär väl ske i veckan.
Sen har jag Beställt en värre kamaxel te B20 in , en AGAP F-13.7-280.
Funderar lite på om det ens är lönt att försöka montera en HX55a jag har liggandes?, eller ska jag satsa på Hx40in jag har liggandes?.
Själv tror jag Hx55an kan göra man får en grymt hysterisk bil att köra och sånt gillas men frågan är hur Sent den börja bygga laddtryck?.
HX40 in däremot vet ja är lättare att spoola igång än en kkk27a som jag körde med i sommras. så lär väl bygga ladd vid 3000-3200 med ett bra bygg grenrör med 60-70 cm grenrör ( beror på vad man får plats med ).
Vad tror folket ? , ös på med ideer och tankar!
Mvh Roger
[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85