Ang. alustakar som nämdes lite högre upp på sidan, det är nog inget alternativ i en vitmotor tyvärr då de e så in i helvete trångt redan me H-profilare

Kan man läsa om din motor nånstans?

Man får ordna alustakar från USA på custom basis. Jag har ordnat till min vitmotor. 668 dollar för 4 styck (R&R rods).Kökarmicke skrev:Det blir betong å standardfoder bara. Jag rang å hörde lite med honom om man behövde gå upp i kolvspel när man åker betongat för att va på den säkra sidan. Men jag har betongat så att jag ska ha 25-30mm vatten kvar i övre kant av blocketVet inte riktigt hur det blev att se ut ännu, lämnade in blocket med stressplattan på, tog aldrig av den för att kolla hur de blev.
Ang. alustakar som nämdes lite högre upp på sidan, det är nog inget alternativ i en vitmotor tyvärr då de e så in i helvete trångt redan me H-profilareIaf. om man åker 93.2mm veven som jag gör.
Kan man läsa om din motor nånstans?
Det får man se..Kökarmicke skrev:OkejMen får du rum med dom då? Har du dom monterade nu? Bild? Jag har fått slipa ur rätt rejält i nedre kant av fodren och lite granna ute mot ytterkant i vevhuset för att få min motor att gå runt med lite marginaler