Köp ett fat e85 om du ska bromsa klart den, de är väldigt varierande kvalite på macken. tror Aspen säljer annars.
Är man två som gillar att spendera julen i garaget, så är det ingen grund för relationsproblemJens Gustavsson skrev:nu när man är singel så kan man med gott samvete meka B20 på julafton. är man B20 störd så är det riktigt kul och avkopplande![]()
Toffe skrev:blir det inte svår utvärderat på lägre tyck om du sedan skall byte bränsle?
missförstå mig inte jag syftade inte på dig a-k du är ju motor nörd själv och gillar garageMotornovisa skrev:Är man två som gillar att spendera julen i garaget, så är det ingen grund för relationsproblemJens Gustavsson skrev:nu när man är singel så kan man med gott samvete meka B20 på julafton. är man B20 störd så är det riktigt kul och avkopplande![]()
Och Jens, då jag självvalt mekar moppemotor på julafton, så kan det knappast ha varit det som gav dig dåligt samvete tidigare.
Snyggt jobbat Jens.. God Jul....
Jens Gustavsson skrev:Toffe skrev:blir det inte svår utvärderat på lägre tyck om du sedan skall byte bränsle?
på lägre tryck är inte bränslet kritiskt för knack/tändning eller så och då man bara korrigerat för rätt lamdavärde så skiljer nog inget. körde nog vinter E75 förra året också. jag ska bli bättre på att kolla Etanol halten framöver också.