Martin Lundkvist skrev:
Ett tips är att sätta i förarstolen till sist... jag slet nästan upp växelmekanismen på min liberty av all torrkörning
Jag har ju inte haft nån sprängkåpa före förra veckan så jag har inte hunnit torrköra nåt med libertyn Är ju en liten sak att bygga om eller bygga nytt fäste. Libertyn verkar vara byggd för bilar som är för breda
Har åkt på en riktigt jobbig förkylning så det har gått riktigt trögt senaste dagarna men nu är växellådsfäste klart i alla fall. Tack till Danne för lån av svetsen!
ser bra ut vad är org 140 i balkväg? och vad är det som ska vara org av golvet i street 10,5? för visst är det det du kör?
du får gärna ta lite större helhets bilder av kärran
MHR
portning vid mån av tid.
flödning,ventilslip mm
0730-541418
volvo 144 9.32s 232km/h
"På 4.5&6 cylindrigabilar får torpedvägen flyttas till rutans nedre kant, flyttning modifiering e.x aluminium +50 kg, ej original golv +50 kg. Framvagn fritt Subframes ska dock alltid vara orginalliknande, typ fyrkantbalk. "
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
varför blir det aldrig så snyggt då jag bygger nått på mina bilar
köp en tig-svets som första åtgärd
hadde usa tänkt så då de byggde liberty skeppen så hade vi fått tyskt herravälde efter andra värdskriget
jag jobbar med MIG/MAG av samma anledning
mina bilar är som liberty skeppen antigen så vinner de krig eller så gick de av i vågorna och skönk det viktiga va att bygga de på den minimal tid som fans!