Sida 6 av 6
Postat: mån nov 24, 2008 5:06 pm
av Cpt Tuttle
Postat: mån nov 24, 2008 5:26 pm
av black_sirpa
ok, tack för den. :

Postat: mån dec 01, 2008 7:36 pm
av turbo amazon
tjena inte behöver du bytta upp hängning på backaxeln bra för att du ska srfo besikta. jag har själv pvns oginal upphängnig back med 1031 axel och 140fram vagn med 164 vent skivor. och sen har jag 850 turbo med chev350 automat och det är helt okej säger dom. pvns upphängning före kommer på vissa amerikanska tävlings bilar. så det är ingen dålig upphängning.
Postat: ons dec 03, 2008 8:33 pm
av black_sirpa
aha, men grejen är ju den att ja inte vill sfro besikta.?
Postat: ons dec 03, 2008 8:45 pm
av Cpt Tuttle
black_sirpa skrev:aha, men grejen är ju den att ja inte vill sfro besikta.?
Vill du INTE göra det, så är det 110 hk som gäller, under förutsättning att du har skivor fram, och då får du heller inte bygga om för mycket i övrigt.
Postat: tor apr 02, 2009 9:08 pm
av black_sirpa
tjena,, de har inte varit nån uppdate på läänge..,

men de har inte hänt så mkt heller,, ont om motivation.

men nu kommer det en liten iaf., :p
jag har fått fästerna till intercoolern klart, å fästerna till kylaren är strax färdiga.

Postat: mån nov 02, 2009 7:57 pm
av Berrkan
Hänt nå mer på bygget?
Postat: sön nov 08, 2009 10:35 am
av black_sirpa
Berrkan skrev:Hänt nå mer på bygget?
jag har blästrat å spacklat motorutrymmet men annars ligger de lite lågt nu, ont om garageplats å alldeles för många projekt. b.la. en isracing 240 turbo projekt.

men till vintern borde de börja hinnas lite mer.