Plast i kanalen med exotiska bränslen, vad är rätt?
Har ett paket industro weld, räcker ett tag men finns ju inte att få tag på i sverige.
kadett4wd: Har du nån aning om den aralditen säljs under något namn eller så i "vanlig" affär?
kadett4wd: Har du nån aning om den aralditen säljs under något namn eller så i "vanlig" affär?
/Niklas Eliasson
Portning, ventilslipning, MIRA-fräsning, svarvning, montering utväxlingar, provtryckning av tryckplattor mm.
F-skatt
0761460960
Portning, ventilslipning, MIRA-fräsning, svarvning, montering utväxlingar, provtryckning av tryckplattor mm.
F-skatt
0761460960
men om 13 andra har testat det och fått det till att fungera utan att säga något då? då vet du bara om de som misslyckats.. det gäller inte bara plast i en kanal utan det gäller allt annat med.Kadett4wd skrev:jo men om typ 13 st säger det funkar, då ser jag ingen anledning att bilda sin egen uppfattning.
om 13 personer skriver att det är helt omöjligt att få en opel 16v topp att flöda över 230cfm .. är det hela sanningen då?
bäste dräng är en själv

PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Värmde båda samtidigt med värmepistolen, ungefär samtidigt började det att spraka och ryka om båda och det blev bränt, gav mig då. När de båda svalnat så va dom stenhårda!!
EDIT: La ner båda i bensin igen, båda blev lite mjuka men ingen skillnad på jb eller biltemas epoxy.
Slutsats, jag provar biltemas i toppen nu då den verkar ha samma egenskaper som jb.
EDIT: La ner båda i bensin igen, båda blev lite mjuka men ingen skillnad på jb eller biltemas epoxy.
Slutsats, jag provar biltemas i toppen nu då den verkar ha samma egenskaper som jb.
/Niklas Eliasson
F-skatt
0761460960
F-skatt
0761460960