Tackar!Custom skrev:Ibland är det lustigt..
Satt och läste Gasoline idag och tyckte din bil va riktigt trevligBlev lite förvånad när jag såg vilken låda du åkte med, alla säger ju att T-5:an pajjar så fort man har lite effekt och nu trodde jag att jag hade hittat någon det höll för. Men sedan insåg jag att det va din bil i denna tråden och läste om dina växellådsras och då blev jag ledsen igen
![]()
Vad hade du för koppling/tryckplatta på din?
/David
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Det satt någon street&strip 11tums koppling när jag köpte bilen, blev en 10.5tums B&M lamell när jag hade motor ur för renovering.
Kopplingen verkar hålla bra för effekten o vridet men T5lådorna gillar inte så mycket vrid.
Finns någon Ford T5 låda som ska palla 330foot men det är ju för lite med.
Nu blir det automat istället.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)