Måste bara fråga, trots att jag ser massinvandring som ett problem i ett land med sysselsättningsbrist, men anser du muslimer vara ett folkslag och är det då ok att ta in invandrare från protestantiska länder?B_Christoffersson skrev: du vet väl att om invandringen fortsätter i samma takt som nu och dom föder barn i samma takt som nu så är muslimerna den största folkgruppen 2056
så räkna med att vi har ett muslim parti väldigt snart och jag skulle tro att redan om 20 år så är de bland de största partiet i sverige om vi låter de fortsätta som de gör nu
så de är inte en fråga om rasister eller inte de är en fråga om att förlora hela landet inom 20 år till ett folkslag som inte har speciellt mycket att göra i sverige överhuvuttaget
därför röstar jag på sd och jag tycker varenda person ska göra de för att vi ska stoppa denna utveckling som våra tidigare politiker har satt sverige i
Eller ser du den protestantiska läran som rent svensk? För hur jag än ser på invandringen så finns det för mig inget som är viktigare än att själv få välja min grupptillhörighet i samhället, religiöst, partimässigt, fackförening osv. och vissa av de mer "höger-orienterade" partierna verkar inte se detta som grundläggande vilket är ett stort problem i mina ögon.