Lynx 1260 trippel "the story"
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Riktigt snygga bitar du gör
Antar att det inte är nybörjartur... jobbar du med sånt här?

------------------------
Lotus Elise S2 -01 Finbilen
Suzuki GSX-R 1195 Turbo 313 hk/222 Nm på hjulet vid 1,4 bar. Nuvarande tryck 2,3 bar
Huliganhoj 1
Husaberg FS650E Motard -02 Huliganhoj 2
700 cc tvåtakts amatörbygge med snöskotermotor
Saab 9-5 Kombi familjetransportör
Citroen Berlingo laståsna
Lotus Elise S2 -01 Finbilen
Suzuki GSX-R 1195 Turbo 313 hk/222 Nm på hjulet vid 1,4 bar. Nuvarande tryck 2,3 bar

Husaberg FS650E Motard -02 Huliganhoj 2
700 cc tvåtakts amatörbygge med snöskotermotor
Saab 9-5 Kombi familjetransportör
Citroen Berlingo laståsna
Jo jag har fördel av jobbet, eller rättare sakt jobbet har fördel av min hobby
man lär sig mycket genom att testa och prova nya saker som annars inte skulle testas i det vardagliga arbetet, därför är det mycket lärorikt att pyssla på med lite special tillverkning på fritiden.

Nu är biten vänd,grov fräsning ovansida av toppen.

Nu är biten vänd,grov fräsning ovansida av toppen.
- bmw02touring
- Forumsberoende
- Kontakt:
Helt klart är det så, tyvärr är det väldigt få arbetsgivare som inser värdet av att låta operatörer göra hemmajobb (på icke arbetstid dvs).Jonas N skrev:Jo jag har fördel av jobbet, eller rättare sakt jobbet har fördel av min hobbyman lär sig mycket genom att testa och prova nya saker som annars inte skulle testas i det vardagliga arbetet, därför är det mycket lärorikt att pyssla på med lite special tillverkning på fritiden.
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Nej jag flyger lite RC, all tid går åt till skriva skoter tråd och sjustera turbo båt motorn i 242:an. ring då du har vägarna förbi så sätter jag på kaffepannan.EmilH skrev:Ser riktigt fint ut jonas! Måste nog tigga till mig ett studiebesök, Kör du någe RC-flygplan nuförtiden? /Holmsunds-emil
För er som missat turbo båten här är den berättelsen.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=5602&start=0

Finfräsningen klar på ovansidan av toppen.
Samma här jag tror inte dom inser, som tur är så har jag egna maskiner hemma i den omtalade vebon, så jag behöver inte visa arbetsgivaren alla hemligheterThe skrev:tyvärr är det väldigt få arbetsgivare som inser värdet av att låta operatörer göra hemmajobb (på icke arbetstid dvs