HUR FORT HAR NI KJØRT I SVERIGE???

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
Walle
För mycket laddtryck

Inlägg av Walle »

Har åkt i 250-260 i en BMW och 5 pers i bilen och vi satt och ölade, kan säga att bilen var inte helt stabil på vägen, speciellt då vi fick syn på en epa på andra sidan raksträckan, så chaffisen fick ställa sig på bromsen :lol: bilen hade inte orginal motor.

Sen åkt runt 230-240 med en polares farsas Saab 9-3 Aero Steg 3 chip m.m sick sackandes mellan bilen påväg från skellefteå och hem...va en golf jävel som vägrade att ge sig (även om han gav sig vid 180)

Men inget av de klådde då vi skrämde upp Bamazons epa i 180-190 :D samt en annan polares 140 i samma hastigheter... att åka aero va ju rena söndagsturen i jämförelse :hihi:

Allt är mätarfarter
There are two things in life where penetration is really important.....and the second one is welding.
John Rönnbäck
För mycket laddtryck

Inlägg av John Rönnbäck »

255 i en fyrhjulsdriven diesel på 2 ton+ med automat :)

Audi A6 3.0TDI Quattro -06
Bild
Fd GOLiO
nms
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av nms »

210km/h Kadett GSI 16v -89, nyasfalterad E4 utan kantmarkeringar, vajerräcke, mitt i natten, kolsvart, dåliga strålkastare. Svettigt.

180km/h Mitsubishi Eclipse GS -91 med gråmetallic Saab 9-5 blinkande blått efter. Ännu svettigare. Fick två månader på mig att lära mig att titta efter polisbilar innan jag gasar.
Användarvisningsbild
Hjorleifsson
För mycket laddtryck

Inlägg av Hjorleifsson »

195-198 i en ford eskort med lös framvagn och kassa hjullager
Jonas Hjörleifsson
Sundsvall
BmwJojje
Lite mer laddtryck
Kontakt:

Inlägg av BmwJojje »

oj hehe

250 km/h i M3an

315 km/h i min nuvarande GT2a

en bit över 350 i min fd flickväns pappas 9ff GT2.
Jag hade några Rap, Hip Hop och RNB album förut, men nu använder jag vanligt toalettpapper
Skriv svar