Blir roligare när jag själv kommer igång med skruvande igen, så kan vi motivera varandra!
I helgen ska jag dock byta knutkors på brukshäcken..
2015 lär inte vara några problem, bara köra hårt!

Tjena surfdudesilversurfaren skrev:Tipps i all välmening,orginal sitter inte du,ratt o pedaler i samma linje tänk på att se till att du verkligen får rattstången rätt, så trist att upptäcka sånt sen man sitter och kör(bin there,done that)
jag flyttade rattstången säkert 45-50mm för att allt skulle linjera(iof nytt pedalställ oxå)
silversurfaren skrev:Alltid kul med egen stil,varför ska det va som alla andra,vad kommer hastighetsmätarn från för nånting?
Tack ToniToni skrev:Klart fräckt!
Gillar att du behåller och utvecklar de runda PV formerna även i instrumentbrädan.
Någon som vet/kan nåt om bromsservo i tex skuffen är ni välkomna att låna min tråd lite (om nu inte GardRacing ordnat en egen tråd....)GardRacing skrev:Hej
Väldigt trevligt bygge du håller på det är bra att man bygger på en svensk klassiker.
Jag håller på med ett likartat bygge med 140 framvagn csb350 th 350
bakaxel 1031 med locker Kan lägga ut bilder om intresse finns.
Men har ett litet problem vill montera broms servon under bak sätet min fråga vet du om det finns någon som gjort något likartat isåfall vart finns det bilder ev länkar.
MVH
Arne
GardRacing