Tänkte bara säga att det ser riktigt riktigt bra ut! Roligt med lite "modernisering" av gamla grejjer

wunderbaum_glidarn skrev:Har varit och kollat runt här förr men inte kommenterat vad jag vet![]()
Tänkte bara säga att det ser riktigt riktigt bra ut! Roligt med lite "modernisering" av gamla grejjer
Tackar Larsatlarsat skrev:Grattis, en fullutrustad 940 med t.ex. ac, elhissar, farthållare m.m. är antagligen den bästa bilen volvo byggt om man inte ska bli för nostalgisk..
Om man jämför med min 245a -83 som är 29år så fick jag 4st 2or, håller på att fixa lite rost i hjulhuset, men om man jämför med en välskött galvad 940 så kan dom vara i stort sett rostfria om dom är skötta. Det kan nog en 240 också men finns inte så många kvar känns det som..
Detta var ett spontanköp och jag gav 2000 spänn besiktad ett halvår utan batteri, billiga mil blir det, skattefri om ett år!
Ombes fre eller mån hoppas det går bra för mig då också..
Tack DanielDaniel Bjälevik skrev:Sewr bra ut,bara kämpa på
* * * NXJ * * * skrev:Halloj![]()
Jag har tänkt investera i en bredbandslambdaHar ingen koll på dessa så vilken rekommenderas? Om du dessutom koll på vart man bäst köper den så tar jag tacksamt emot det tipset oxå
![]()
/NXJ
VOLVO såklartsilversurfaren skrev:Vad blir det för handbromseri?(japp,ja söker idér till min)