ergus PV-64 byggbes avklarad(pausad)
-
PeddaIndian
- Lite mer laddtryck
nu hade jag ju tänkt at göra en uppdatering med lite gamla bilder där pedalstället är svetsat i bilen, men först hittade jag inte kablen till telefonen och sen när jag kom på att bilderna visst var i min kamera då fanns det ju inge batterier med ström i istället
men jag har iaf kortat främre kardan biten så den stämmer i bilen samt måttat till en balk till stödlagret.
har även ritat upp ett par adaptrar för att få handbromsvajrarna att stämma mot bakaxeleln som jag hade tänkt att få ut skurna på jobbet innan nästa istid kommer
men jag har iaf kortat främre kardan biten så den stämmer i bilen samt måttat till en balk till stödlagret.
har även ritat upp ett par adaptrar för att få handbromsvajrarna att stämma mot bakaxeleln som jag hade tänkt att få ut skurna på jobbet innan nästa istid kommer
- * * * NXJ * * *
- Forumsberoende
- Kontakt:
händer lite iaf har monterat front och innerskärmar för att kolla frigång för det mesta, allt gick fritt efter lite kap
har även beställt en handbromsspak till en john deere som jag tänkte använda då det ser betydligt snyggare ut än typ volvo240
och det bästa av allt har pratat med sfro ikväll och byggbes blir om 2-3 veckor
så får man se hur mycket man får bygga om(nått blir det säkert)
har även beställt en handbromsspak till en john deere som jag tänkte använda då det ser betydligt snyggare ut än typ volvo240
och det bästa av allt har pratat med sfro ikväll och byggbes blir om 2-3 veckor
så får man se hur mycket man får bygga om(nått blir det säkert)
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt:
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt:
- * * * NXJ * * *
- Forumsberoende
- Kontakt:
ja vet inte om det är så jätte gott om plats jämför man med dom gamla pedalhålen så ser man att allt e flytt at en hel del åt vänster* * * NXJ * * * skrev:Ser bra ut Ergu![]()
Verkar vara gott om plats för fötterna iaf. Jag har motorn ca 3dm längre bak å då blir det trångt![]()
/NXJ
men i jämförelse med din bil så har jag nog rena dansbanan
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt: