Sida 7 av 15
Postat: fre feb 09, 2007 3:23 pm
av Schlorven
Hehe, en manlig gummibandsmotor

Postat: fre feb 09, 2007 3:55 pm
av Dalmasen
Grattis Jens
När du ska skriva ner allt så jämför gärna lite med G-tech hk.Skulle va roligt att se hur pass bra de stämmer.
Postat: fre feb 09, 2007 3:56 pm
av nofear745
Fy fan va coolt!!!! Grattis till otroliga siffror.Mäkta imponerad.

Postat: fre feb 09, 2007 3:59 pm
av Disälturbo
Grattis!
506whp i en B20 är ju helt jävla otroligt!
Postat: fre feb 09, 2007 3:59 pm
av Fredde Holmgren
Jag visste jag skulle gissat högre!!

Men Jag trodde på Jens som var skeptisk och blygsam

Stort Grattis!
Postat: fre feb 09, 2007 4:08 pm
av Mikael S
Fränt!!!!!
Postat: fre feb 09, 2007 4:12 pm
av optimus
stort grattis!!!!
trodde inte med jens gissning att de skulle bli sådana siffror men nu har vi fått bevisat att man inte behöver överliggande kammar och andra nymodigheter!!!

Postat: fre feb 09, 2007 4:13 pm
av Kadett4wd
Grattis..
ni har ändrat lite justeringar fram och tillbaka från hur bilen var justerad i 10.xx repan?
rätt hårt om så vore att dänga av en mitten 9a isåfall....
Grattis igen.
Postat: fre feb 09, 2007 4:27 pm
av 142__tic
Måste hålla ve dom andra!
Jens har gjort ett hiskeligt bra jobb på denna motor!
TUMMEN UPP!

Postat: fre feb 09, 2007 4:41 pm
av T-27

Grattis Jens!
det är ju det jag sagt man ska inte förakta stötstänger och gjutjärn
det blir bra när du får 4 cylindrar till
Postat: fre feb 09, 2007 4:55 pm
av palle
Grattulerar å de största !!!!
Jag kom ganska nära med gissningen i alla fall.
Postat: fre feb 09, 2007 4:59 pm
av Kirre
grattis till de siffrorna. Blev det nån bromsing med race soppan?
Postat: fre feb 09, 2007 5:00 pm
av Karlberg
Inte dåligt!
Ser fram emot filmen!
Postat: fre feb 09, 2007 5:45 pm
av Caltex
Grattis! Det var fan inte illa!
Postat: fre feb 09, 2007 5:47 pm
av robban
fan va kul, detta sätter juh lite perspektiv på saker å ting. grattis hoppas du inte vacumförpackar bilen nu till sommarn utan drar av nån repa med csp mappen?
