Äntligen ligger löken under huven och den hoppade faktiskt igång efter lite startande hit och dit, hoppas maskin håller ihop. Ska verkligen se till och köra in maskin ordentligt den här gången

ska väll iaf lägga en 50-100mil snäll ladd på vanlig 95 soppa innan jag börjar mappa om för etanol och köra på etanol
Den är iaf startad och körd till normal temp och kollat över oljelekage hittade ett lekage som va vid oljepluggen då jag i te dragit den ordentligt, även vatten röret bakom oljefilltret läckte lite då jag fick böja de en heldel för att få dit oljepeng filter spa er för att plugga in oljetrycks givare och oljepeng temp. Jag körde den varm och provade och dra åt den som helvette så jag hoppas den blev tät annars får man köpa ett nytt rör och bygga om lite
Men äntligen nu efter 1års dvala så kommer han till liv och han låter redigt arg med denna kam haha
Fixa lekagen fixa bromsledningen jag fick nerslag på sen bygga avgassystem för besiktning sen åka och besikta
Efter det ner till min kära vän knotan och byta till min låda och koppling.
Ska även bygga om soppa system så man kan mata på sprit i maskin, jag gillar ju sprit så då måste ju bilen göra det med?
Bilder och uppstart film kommer

!!