Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Bmw Robb
Ganska mycket laddtryck
Posts: 81 Joined: Tue Dec 05, 2006 9:02 pm
Location: Röbäck (Umeå)
Post
by Bmw Robb » Sun Dec 17, 2006 12:56 am
Tjaba!
Kolla in denna grymma 240 med bra ryt under huven.
En volvo en volvo en jättetrimmad volvo.
http://www.ofiengineering.se/
S.Strömbäck
För mycket laddtryck
Posts: 116 Joined: Sun Feb 08, 2004 11:26 am
Location: Luleå/Kalix
Post
by S.Strömbäck » Sun Dec 17, 2006 11:45 am
Han är helt otrolig! Brukar titta in då och då på sidan, men lyften var ny för mig, riktigt fiffigt! Skaffar man kunskapen så är det bara fantasin som sätter gränserna för vad man kan göra
* * * NXJ * * *
Forumsberoende
Posts: 2428 Joined: Tue Aug 30, 2005 9:49 pm
Location: Strängnäs (Född, uppväxt i Ume)
Contact:
Post
by * * * NXJ * * * » Sun Dec 17, 2006 11:50 am
Det var grym
/NXJ
Niklas Jonsson Mikaloff
- - - - - - - - - - - - - -
-Volvo Pv taksänkt mm
-BusJapanHoj
-VW Tiguan
-Ford Focus TDCI Titanium
- - - - - - - - - - - - -
Madrace
För mycket laddtryck
Posts: 312 Joined: Thu Nov 06, 2003 8:11 pm
Location: Västerbotten
Post
by Madrace » Mon Dec 18, 2006 3:17 am
De är grovt orättvist
Isbil 142DL -74 mattsvart eldflammor B22 dubbla solex 45
164A -69 orginal
164A -72 trippel solex 45 bromsad 217 bakhjuls hk
164E -72 ombyggd 162 turbo
164E -74 trippel dellorto 45
960E/s90 -96 självklart 3.0
matzie
Lite mer laddtryck
Posts: 40 Joined: Thu Oct 12, 2006 8:08 pm
Location: Falun
Post
by matzie » Mon Dec 18, 2006 5:36 pm
Madrace wrote: De är grovt orättvist
säger killen med 6 bilar (var av 4 är lyx
)
Gillar inte 240 men den där va frän
Madrace
För mycket laddtryck
Posts: 312 Joined: Thu Nov 06, 2003 8:11 pm
Location: Västerbotten
Post
by Madrace » Mon Dec 18, 2006 9:08 pm
matzie wrote: Madrace wrote: De är grovt orättvist
säger killen med 6 bilar (var av 4 är lyx
)
Gillar inte 240 men den där va frän
Har fler bilar..men alla ryms inte
Men att ha tillgång till verktygen för att göra allt de han gjort själv t.ex, de hade jag inte tackat nej till!
Isbil 142DL -74 mattsvart eldflammor B22 dubbla solex 45
164A -69 orginal
164A -72 trippel solex 45 bromsad 217 bakhjuls hk
164E -72 ombyggd 162 turbo
164E -74 trippel dellorto 45
960E/s90 -96 självklart 3.0
Schlorven
Forumsberoende
Posts: 520 Joined: Wed Mar 24, 2004 12:15 pm
Location: Lycksele
Contact:
Post
by Schlorven » Tue Dec 19, 2006 7:16 am
Bakvingen var dock inge snyggt, men på en sådan bil så hjälper nog vingen.
Rocken´n roll
Jimmy Nilsson
Forumsberoende
Posts: 1022 Joined: Fri Jun 16, 2006 9:38 am
Location: Borlänge (Dalarna)
Post
by Jimmy Nilsson » Tue Dec 19, 2006 12:08 pm
skulle inte förvåna mig om han har samma downforce som lyftkraft för ett litet passagerarflygplan
frän bil!
Suger livet? överladda!
mvh// Jimmy
JoBy
Forumsberoende
Posts: 1473 Joined: Thu Jan 05, 2006 2:29 pm
Location: Timrå
Contact:
Post
by JoBy » Tue Dec 19, 2006 4:03 pm
Varför fuska med motstånd till spridarna om man lägger sånt krut på bygget i övrigt?
Fredde Holmgren
Impellerhead
Posts: 2512 Joined: Sat Sep 20, 2003 3:31 pm
Location: Skellefte
Contact:
Post
by Fredde Holmgren » Tue Dec 19, 2006 10:06 pm
jag vill oxå leka med styrda fräsar