Wheels Nat´s Norr 30 juni Dragonfältet
(Noliafältet) Umeå
Öppettider: 10.00-16.00
Tillsammans med den lokala klubben Nailheads inbjuds alla intresserade till en heldag på Dragonfältet i Umeå. Vi tar ingen avgift för att sälja på Swap-meetet. Det kan alltså vara idé att göra en garagerensning och ta med delarna hit. Som vanligt kör vi finbilsparad med tio priser till ”Outstanding Cars” samt peoples choice.
För bokning av Swapruta ring: 070 216 89 29
Entré 100:-
Fri entré för föraren med hobbyfordon som är 30 år eller äldre!
Barn upp till 15 år har fri entré.
Senast redigerad av SnoWFreaK den tis jun 26, 2007 10:27 am, redigerad totalt 1 gånger.
Min hemsida klicka bilden!
I'm a streetracer cuz' there's more rubber up my street then on my vehicle!
Hoppas att det blir bra väder .... är det någon som vet om det blir BLackrace efter, jag antog att det inte skulle vara nåt men nu när man ser att de fått ihop ett blackrace till Lycskele ...
polymoog skrev:Hoppas att det blir bra väder .... är det någon som vet om det blir BLackrace efter, jag antog att det inte skulle vara nåt men nu när man ser att de fått ihop ett blackrace till Lycskele ...
Inget blackrace körs . vi lär väll träffas under dagen så jag ge dig lite info om annat kul då ............
Karta över crusingen , hoppas folk sköter sig inte far och burnar . sköts detta kan det bli en trevlig crusing och detta crusingstråk kan fortsätta kommande år .
Det var ett tag sen var på Wheels. Rullar ner i helgen iaf. Det bara synd att ni har ca 1 miljon vägbulor överallt. Har en viss tendens att skrapa avgassystemet då man går över. 3 tums avgas och halvlåg bil är inte den optimala kombinationen ifall man ska cruisa i Umeå. Är intresserad ifall det är någon övrig "aktivitet" på kvällen, man är ju långt ifrån värst med det kan vara kul att få vara med bland killarna som både har hängslen och livrem.
If you´re going under control you´re going too slow! Boss 302: 12,706@186km/h
vore ju läge för Gator och trafik förvaltningen att lägga ut lite uppmjukningar av bulorna särskilt de som är vid rådhuset mot kajsidan är på tok för tvära och i fjol släpade säkert 20% av bilarna i även om det bara tar lite så är det ju inte så nyttigt
Var riktigt roligt i år då man hade en jänkare att åka i, vet inte vad övriga tyckte om trafiken men tyckte köerna var axeptabla.
Men såg derimot en som fyllekörde vilket inte uppskatas, men ifs så kom han/hon/den inte så långt då de körde av vägen och blev hängandes över en kant