John heter jag. Är av årsmodell 86. Har länge varit intresserad av det mesta med motor.
Gick ut gymnasiet för 2 år sedan och det är väll först nu det börjar finnas lite ekonomi för att göra något riktigt projekt.
Bygger på en 242 -75 som ska bli en bruksracer. dvs, den ska regbesiktas med turbo och vara gatlegal. Mer info om projektet finner ni under projektdelen.
Jag är nyinflyttad i Umeå, resten av mitt liv är spenderat i Piteå. Flyttade till Umeå i Mars -07. Bor på Tomtebo med min sambo Johanna.
När jag inte bygger på bilen kör jag quadcross ( www.quadumea.se ) och spelar Paintball på tävlingsnivå ( www.txr.nu ). Andra intressen är en släng av ljud och bild.
Jobbar som processoperatör på SCA i Obbola. Ett arbete jag trivs mycket bra med.
Det är väll mitt liv i korta drag. Hoppas ni följer mitt arbete på bilen, sen kanske vi ses på diverse evenemang sommaren 2008 då tanken är att bilen ska vara i någon form av första utgåva.
Ps. om ni vet av en mekplats i Umeåområdet kan ni kontakta mig på 070-2970486 ds.