Den har stått där sedan mitten på 80-talet då den helrenoverades av min far och min morbror, helt rostlagad med handbyggda skärmbreddare bak (ej 400 stuket utan med utsvängda skärmkanter), lackat underrede (vitt med mirra) inkl lackad fram o bakvagn(röd o svart) , även motorrummet är lackat Vitt med mirra (typiskt 80-tal )
Motorn är en 1,9sri motor som är helrenoverad.
Problemet är att den är totalt sönderplockad förutom karossen dvs ingen inredning överhuvud taget och under huven är det bara ett block med topp, inga rutor osv.........
Finns väl lite inredningsdelar här o var i ladugården men det mesta har väl råttorna käkat på:D
Hur gör man en sån här gång???
Försöker man få tag på original inredning osv eller gör man en "rejsbil" av den med Sparcostolar och hemmbyggd inredning, bur mm
Finns det delar till en sån här gammal härk eller är det tvärstopp??
Man börjar ju fundera i banor med rak C20LET mm mm ( Drömma måste man ju )
Ja här kommer en kaskad av bilder!!! det var kolsvart i ladugården där den står så jag fick fota lite på känn:D
tyvärr verkar luftfuktighet o dyl gjort att den rostat lite på ytor som varit plåtrena:( men under ser den ganska ok ut...

under

Tråkigt:(

motorrummet

Innertaket = skrot

framvagn

Nyckeln sitter i ... undra om den startar:D

Mirra i motorrummet

Talade med ägaren i kväll (min morbror) och han sa att jag fick den om jag ville ha den

Ursäkta mängden bilder men jag vill bara ha åsikter om mitt eventuella projekt.