när man började få den att gå bra så händer detta. en packbox åt helskottan. började läcka olja ifrån tändningssidan.
en packbox satt sne och en annan har det slitits bort gummi så det sprang läck. fabrikationsdel skall få fram packbox till det och kanske ersättning för jobbet man får lägga ner på en 4dagar gammal hoj som gårr 9mil.
denna packboxen e trasig som sitter på startmotor drevet
packboxen bytt.. och nu har den slutat att läcka. men den går skit den dör efter korta sträckor och går att starta efter att den har fått stå en stund och verkar bli ganska varm. ventilspelet står rätt osv. sitter en 16mm gasare orginal på denna på orginal 50cc. men att den dör det gillar jag inte. har lekt lite med bestyckningen men det går inte bättre för det
bozze86 skrev:packboxen bytt.. och nu har den slutat att läcka. men den går skit den dör efter korta sträckor och går att starta efter att den har fått stå en stund och verkar bli ganska varm. ventilspelet står rätt osv. sitter en 16mm gasare orginal på denna på orginal 50cc. men att den dör det gillar jag inte. har lekt lite med bestyckningen men det går inte bättre för det
cdi boxen tror jag inte det är då jag vet att den jag använder fungerar och är bättre. skall ge avgaset 0.10 i spel imorron. byta soppa slang och sen kolla testa
fick den att gå skapligt. men trycker fortfarande ut sig olja och går skit. piskade han lite den senaste tanken 0.5liter milen grrr. skit motor när jag har pengar inköps det en lifan 110cc till 125cc om man hittar till rätt pris
RStenmark skrev:Försök hitta en Lifan125cc eller Jialing 124cc
sugne på en 125cc lifan. med stora ventiler men har inte hittat och lär la kostar över 3k i sverige. har abra 2000:- just nu ca att lägga på motor. men hittar ingen så pass billig lifan