Street & strip no:4 -2008
Re: Street & strip no:4 -2008
När kmr nästa?
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 81
- Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
- Ort: Mora
- Kontakt:
Re: Street & strip no:4 -2008
Den kommer ut i butik tisdagen den 7:e oktober, och fredagen innan till de flesta prenumeranterna.Rydberg skrev:När kmr nästa?
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 81
- Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
- Ort: Mora
- Kontakt:
Ja det är femman som kommer då. Kontakta pren@otlas.se och kolla upp din prenumeration.Markus skrev:är det tidning nr5 som kommer i oktober? eller har ja inte fått ett nummer?
-
- För lite laddtryck
- Inlägg: 6
- Blev medlem: lör jun 28, 2008 7:31 pm
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21681
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
alltid lika kul att få en ny ss men man hinner inte så mycket den kvällen
mycke sävar turbo forums bilar igen
sen va frän den där kolfiber cadilacken var och vilka lirare de unga grabbarna med top doorslamer novan, fan va ducktiga.
mycke sävar turbo forums bilar igen
sen va frän den där kolfiber cadilacken var och vilka lirare de unga grabbarna med top doorslamer novan, fan va ducktiga.
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Har inte hunnit åka och köpa senaste, så jag läste om denna.
Ledaren är mycket intressant. Den tar upp mycket som tänkt på under åren(var på dragracing 92 första gången).
Jag har alltid undrat varför man inte trycker mer på tävlingsmomentet(det gör man ju i streetracing betydligt mer) och även kör eliminering på lördagens efetrmiddag. Oftast är ju tävlingarna tre eller två dagar och att det körs lite eliminering även på lördagen tror jag skulle lyfta tävlingarna, typ att man kör tex juniordragster då. Då får man ju även kortare och prisutdelning om den kan ske utspridd på två dar efter dagens tävling.
Även dessa lunchuppehåll kan man ju få spader på. Speciellt om det hänger regn i luften. Måste ju gå att fixa så att det är lunch i skift så att säga.
Ledaren är mycket intressant. Den tar upp mycket som tänkt på under åren(var på dragracing 92 första gången).
Jag har alltid undrat varför man inte trycker mer på tävlingsmomentet(det gör man ju i streetracing betydligt mer) och även kör eliminering på lördagens efetrmiddag. Oftast är ju tävlingarna tre eller två dagar och att det körs lite eliminering även på lördagen tror jag skulle lyfta tävlingarna, typ att man kör tex juniordragster då. Då får man ju även kortare och prisutdelning om den kan ske utspridd på två dar efter dagens tävling.
Även dessa lunchuppehåll kan man ju få spader på. Speciellt om det hänger regn i luften. Måste ju gå att fixa så att det är lunch i skift så att säga.