Fyll på med seriösa projekt som involverar mycket egna funderingar och maskinellt kunnande, och framför allt mycket egentillverkade delar.
T.ex
Ajdens; "Bentley EXP"
och
Krishells; "The Black Widow"
Jag åtminstone tycker att det är underhållande att titta på välgjorda projekt.
Seriösa projekt?
Vad innebär ett seriöst projekt?
Vad som är seriöst är ju upp till var och en att bedömma, men frågan är ifall det blir mer seriöst för att den som bygger har tillgång till bättre maskiner?
Det är många som lagt ner själ och hjärta i sitt byggande men inte har kunnande eller maskiner för att få det till utställningsskick, men inte är det mindre seriöst för det (i mitt tycke).
Dyker upp sådanahär trådar på div forum lite då och då och i mitt tycke utmynnar det mer eller mindre alltid i någon form av klubb för inbördes beundran...
Är man intresserad av att läsa om andras projekt så kollar man i projekttrådarna tills man hittar det man tycker är läsvärt...
Vad som är seriöst är ju upp till var och en att bedömma, men frågan är ifall det blir mer seriöst för att den som bygger har tillgång till bättre maskiner?
Det är många som lagt ner själ och hjärta i sitt byggande men inte har kunnande eller maskiner för att få det till utställningsskick, men inte är det mindre seriöst för det (i mitt tycke).
Dyker upp sådanahär trådar på div forum lite då och då och i mitt tycke utmynnar det mer eller mindre alltid i någon form av klubb för inbördes beundran...
Är man intresserad av att läsa om andras projekt så kollar man i projekttrådarna tills man hittar det man tycker är läsvärt...

Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Vad fjäskigt det här inlägget blir nu då... men...
Jag tycker ju att det fattas en hel del projekttrådar i ditt inlägg.
Tommy Luhr's gula
Björks hårdrocks bmw
båtbyggena, bägge två...
Piratens Rekord och Mantan med toya motor gillar jag.
Martin L's Cheva pickis
Jespers mercedes är inte utskiten ur standardmall 1,a.
Quattrosaaben!
Merparten av sävarfordonen...
Osv, osv... Finns många byggen som jag följer så jag kommer inte ihåg namnen på alla.
Så där har du ju lite lästips.
Vidare finns det en hel del byggen som faktiskt följer mallen men som är lite roliga ändå eftersom trådskaparen dokumenterat med bild och text bra.

Jag tycker ju att det fattas en hel del projekttrådar i ditt inlägg.
Tommy Luhr's gula
Björks hårdrocks bmw
båtbyggena, bägge två...
Piratens Rekord och Mantan med toya motor gillar jag.
Martin L's Cheva pickis
Jespers mercedes är inte utskiten ur standardmall 1,a.
Quattrosaaben!
Merparten av sävarfordonen...
Osv, osv... Finns många byggen som jag följer så jag kommer inte ihåg namnen på alla.
Så där har du ju lite lästips.
Vidare finns det en hel del byggen som faktiskt följer mallen men som är lite roliga ändå eftersom trådskaparen dokumenterat med bild och text bra.
(//Lappen
-Daniel Sohlin-
-Daniel Sohlin-
"Seriöst" var helt fel ordval av mig, det håller jag med om.
Jag tänkte på trådar som man fastnar vid som en bra film, man vet att man borde göra annat men man sitter ändå kvar.
Ska kolla din lista Lappen, kollar dock regelbundet hårdrockbmwän och båtarna. Skulle vara fint me länkar så man hittar dom lättare.
Jag tänkte på trådar som man fastnar vid som en bra film, man vet att man borde göra annat men man sitter ändå kvar.
Ska kolla din lista Lappen, kollar dock regelbundet hårdrockbmwän och båtarna. Skulle vara fint me länkar så man hittar dom lättare.
TheWho skrev:Skulle vara fint me länkar så man hittar dom lättare.
Prövat denna ?? http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... ntressanta
bara att scrolla lite så hittar du nog en hel del fin läsning

Niklas Evertsson
http://www.s-mod.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.knracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
May the Boost be with you
-
- Alltid på trycket