Har ett prosparksystem som jag tänkte sätt i min bil men vevaxelgivaren som är till sprutet har fått en smäll,nu har jag en ny givare (tror det är till en 740 där den är monterad i bakant på motor)Nu undrar jag om någon vet hur jag ska koppla in den till detta sprut för färger eller nummer är ju inte samma.3st stift/kablar är det till båda givarna.
den kostar 288:- + moms och finns för omgående leverans, varför gå över ån efter vatten och börja med nått rackel med andra givare som kanske fungerar när det rör sig om sån liten summa...
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
The skrev:den kostar 288:- + moms och finns för omgående leverans, varför gå över ån efter vatten och börja med nått rackel med andra givare som kanske fungerar när det rör sig om sån liten summa...
The skrev:den kostar 288:- + moms och finns för omgående leverans, varför gå över ån efter vatten och börja med nått rackel med andra givare som kanske fungerar när det rör sig om sån liten summa...
Saken är att jag har en helt ny givare till en volvo liggande å tänkte att ha den