Nice! Riktigt utförligt å bra, så d ska alltså gå å svetsa även om man redan knäckt den? Där du skrev; "placera ringen rätt om ni har pajat den" är d då troligast den som har pajat då?
Ja nånting har ju gått sönder eftersom ja inte får i 3an, men din låda va bara å kasta då eller? Jo har sett en del dom säljer dom, dom e inte tok dyra men d känns lite slösa när man har tillgång till d som behövs, men antar d e många timmars jobb ska riva nästa helg för då verkar d finnas ett par timmar över, så d kommer bli intressant
Hade ner polarens låda, utan beskrivning aldrig skruvar m90 innan, 3 timmar från monterad på bil till momentet med avdragaren.
Saknades bitar av " Kuggarna på 3:ans löphjul som Synkroniseringshylsan låser (fikonspråk alá volvo) " skymtar dom på bild nummer 10 i FAQ:n som postades, under den guldfärgade syncringen.
Så M90 är rätt så lättskruvad låda egentligen, bara man tar de lugnt och metodiskt.
Ja men d verkar lovande inte för att jag är den "metodiska" skrivaren utan är duktig på att ha för brottom men får väll ta mej i kragen då man aldrig skruvat låda förut skönt me folk som pysslat själv å inte bara e kaxig å hänvisar till något nån annan gjort!
lagade min m90 förra veckan då trean gav upp..vart synkringen på trean som spräckts..köpte en till m90 med ras på trean...hittade en likadan synkring med samma nummer tror de va till ettan lr tvåan..så allt går de laga =) kan handla lådan av dig om du inte e för dyr
Min låda står kvar hemma i källarförrådet. Den blev lite svårlagad för jag hittade ingen som ville sälja nya delar? Volvo ville inte iaf.
Så jag köpte en som hade svetsad stoppring o nya packboxar istället så slapp jag böka me det.
Men om nån vill köpa min låda så är den till salu till en billig peng. Bara pma isf. Jag bor i Karlskrona och orkar inte skicka o greja. Då får den stå kvar
Mekken skrev:Min låda står kvar hemma i källarförrådet. Den blev lite svårlagad för jag hittade ingen som ville sälja nya delar? Volvo ville inte iaf.
Så jag köpte en som hade svetsad stoppring o nya packboxar istället så slapp jag böka me det.
Men om nån vill köpa min låda så är den till salu till en billig peng. Bara pma isf. Jag bor i Karlskrona och orkar inte skicka o greja. Då får den stå kvar