Hej tänker lägga upp 2 bilder här på en topp, det jag kommer visa på bilderna är något man kan göra hemma i bänk med lite roterande filar mm?
Vilka slags filar/trissor använder ni er av? länka gärna vart dom köps
Sedan om det är någon ide att ge sig på detta själv? så det inte blir mäst förluster av de hela?
Har en st 530 och en st 531 som kommer va försökskanin
Jag lyssnar också gärna på lite tips. Har portat lite själv men vill veta så mycket det går utan att gå in på djupet som när man går vilse på erlands sida
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage. En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
vill veta vad för verktyg som används? Då de vore skoj och lärorikt å porta lite själv, slipa bort lite skägg å få en fin yta framförallt. inte börja gräva eller nåt sånt.
och sedan om de är nån ide? eller bara kasta timmar i sjön?
Tommy Luhr skrev:vad vill du veta?
klassiska taket är slipat och dom viktiga bitarna är garranterat kvar.
Alu stift (roterande filar) använder du om du skall avverka.
Slipstenar av hög kvalité med smörjmedel använder du om du skall snygga till lite.
Sen finns det pappershylsor i alla storlekar och korn, använd där ej finare än 80papper.
Verktygen är lika inviduella som det finns portare.
Köp lite grejer och känn dig fram på en skrot topp
turboglöggen skrev:Hej tänker lägga upp 2 bilder här på en topp, det jag kommer visa på bilderna är något man kan göra hemma i bänk med lite roterande filar mm?
Vilka slags filar/trissor använder ni er av? länka gärna vart dom köps
Sedan om det är någon ide att ge sig på detta själv? så det inte blir mäst förluster av de hela?
Har en st 530 och en st 531 som kommer va försökskanin
orginal insug
portad insug:
1.Jag tycker att man först kan fråga om det är ok att slänga upp mina bilder på savarturbo. 2. varför inte fråga mig ? nä det är jag som gjort toppen?