förbränningsrum störren än cyl-borr, fila fodret vid ventil
Postat: ons okt 26, 2011 5:41 pm
Hej! köpte mig en 360 som jag tänkte ha som vinter bil den hade att fult ljud från toppen men tänkte att den bara behövde en ventiljustering, så var inte fallet!
skulle byta kam och när jag öppnar ventilkåpan så va ser man, jo då har någon dragit sönder båda pinnbultarna på ett överfall och ena på överfallet bredvid sen bara lämnad det så
slet lös toppen och härja med filen i den, nu till saken.
b200 så borren är 88.9 och förbränningsrummen är 92.3, är det en dum ide att vinkla forden lite vid ventilerna för att ge lite friare flöde? kanske inte är nödvändigt?
den ska ihop i morgon så snabba svar gärna
skulle byta kam och när jag öppnar ventilkåpan så va ser man, jo då har någon dragit sönder båda pinnbultarna på ett överfall och ena på överfallet bredvid sen bara lämnad det så

slet lös toppen och härja med filen i den, nu till saken.
b200 så borren är 88.9 och förbränningsrummen är 92.3, är det en dum ide att vinkla forden lite vid ventilerna för att ge lite friare flöde? kanske inte är nödvändigt?
den ska ihop i morgon så snabba svar gärna
