Lekt lite i photo ........

Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Lekt lite i photo ........

Inlägg av AFFE »

Ja ha då har man haft en tråkig kväll då pga kaputt TV resultatet av det hela blev dettaBild

Bild
man e väl inget proffs men man kanske blir om TVn e paj länge :lol: :lol:
Senast redigerad av AFFE den mån mar 27, 2006 2:04 am, redigerad totalt 3 gång.
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Du får en 10 för val av fälgar ;)
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Du får en 10 för val av fälgar Wink

tackar o bockar tycker dom där fäljarna passar ganska bra på min bil Sen vart det väl så oxå att dom var i rätt vinkel för som sakt var det e första gången jag pillar me photoshop så man får väl vara nöjd Tyvär så har jag inte klurat ut hur man gjör för att byta färg på bilen där av att den e grå me i klipta fönster å annat :wink:
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Marino Carlsson »

inte för å vara taskig men tror de skulle bli bättre i paint, men fortsätt öva så kanske en dag...
Behöver du speaker? Hör av dig..
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

[quote="Marino Carlsson"]inte för å vara taskig men tror de skulle bli bättre i paint, men fortsätt öva så kanske en dag...[/quote]

Ingen fara på taket övning ger färdighet säger dom som vet el som dom säger på andra sidan practis make you perfect
hittade lite tips på tpc så jag tror att jag vet hur man gör men det e ju ett
j-kla tålamods prövande pyssel å hålla på tror bilden jag gjorde tog mej ca 3 tim å knåpa ihop
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Marino Carlsson »

Tips: När du ska klippa ut bilen från kortet så kan du använda LASSOPOLYGON eller MAGNETLASSO istället för de vanliga lassot. För att få fram dem så håller du ner vänster musknapp när du pekar på lassot så kan du välja någon av de andra..

Att få ett bra utklipp på bilen är en bra början innan man ska klippa in å fixa..

En bild ja gjort men ja är inte heller något PS-proffs..

Bild

Lycka till!
Behöver du speaker? Hör av dig..
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv

Inlägg av Steve »

Fan...dom där fälgarna skulle jag ha haft på min 140 :roll:
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Tack Marino den funktionen har jag letat efter för jag har förståt att det måste finnas något sådant då man har kolla på andras bilder å dom ser inte alls lika tagiga ut i jämförelse me min bild

St3v3 det finns ju alltid adapters så dom passar på volvon för man måste ändå ha spacer plattor till dom fälgarna för att flytta ut dom så att dom ligger rätt i hjulhuset för dom fälgarna har ett ET på 43 el 45 så dom bräddar nästan allt inåt
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv

Inlägg av Steve »

AFFE skrev: St3v3 det finns ju alltid adapters så dom passar på volvon för man måste ändå ha spacer plattor till dom fälgarna för att flytta ut dom så att dom ligger rätt i hjulhuset för dom fälgarna har ett ET på 43 el 45 så dom bräddar nästan allt inåt
Det tragiska är att jag har ju redan en uppsättning splånkarns nya 18" ;)
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Det tragiska är att jag har ju redan en uppsättning splånkarns nya 18" Wink

Det e väl det som e fördelen me photoshop att just kolla olika fälgar å annat innan man handlar även om man inte e någe proffs så får man ju alltid ett hum om hur det kommer att se ut Det finns ett gratis program som jag kör me som heter GIMP kanske inte så avanserat men det duger till en början
det e bara å söka på gimp så hittar du det
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv

Inlägg av Steve »

AFFE skrev:Det tragiska är att jag har ju redan en uppsättning splånkarns nya 18" Wink

Det e väl det som e fördelen me photoshop att just kolla olika fälgar å annat innan man handlar även om man inte e någe proffs så får man ju alltid ett hum om hur det kommer att se ut Det finns ett gratis program som jag kör me som heter GIMP kanske inte så avanserat men det duger till en början
det e bara å söka på gimp så hittar du det
Jag är nöjd med dom jag har, skulle bara vara fränt med BMW-fälgar eftersom jag har BMW-motor å låda ;)

Ska inte babbla mer om det nu ;)
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

lite babbel spelar ingen roll :wink: tur att det inte e på tpc för då hade väl tråfen varit låst redan innan den hade blivit inlagd :lol: :lol:
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Ja ha en å lite bättre bild denna gång me lite mer tid på
å samtidigt en fråga om det e någon som vet av någe hyffsat photo shop pr som nedladningsbart på nätet förutom Gimp vilket detta e gjort i me hyffsat resultat
Bild
mvh AFFE
Bild
volvo_142_turbo
Lite mer laddtryck

Inlägg av volvo_142_turbo »

läckert :D

vart ju snyggt med randen öppen i fronten 8)
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

E väl ganska nöjd efter ett xx antal timmar randen ska väl föreställa en kromlist :lol: :lol: det e väl den som inte känns så bra Det enda som e problem just nu e vad för backspeglar som ska dit Då grejen bakom det hela e att min bil ska se ut som den gör på bilden har väl redan börjat lite smått i garaget He He
mvh AFFE
Bild
Skriv svar