Tjena. Någon som vet ifall det finns ett chip till denna setup? Eller kanske rent av någon som har en fil liggandes till det?
Mvh Daniel
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
230fk, t3/t4, 3"lmm, r-spridare
Moderator: backeliten
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 15
- Blev medlem: fre feb 26, 2010 1:02 pm
- Ort: Karlskrona
230fk, t3/t4, 3"lmm, r-spridare
Daniel Holst
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 15
- Blev medlem: fre feb 26, 2010 1:02 pm
- Ort: Karlskrona
Re: 230fk, t3/t4, 3
Ingen som vet? Hade behövt veta innan helgen 

Daniel Holst
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
Re: 230fk, t3/t4, 3
Viking og TLAO (thelostartof, en bruker på turbobricks.com) er vel de mest brukte.
Har TLAO i min FK med 968 dyser @ 3,8bar, 3"LMM på trykkside, 3" eksos fra turbo, T3T4 kinasnurre, alu IC og den gir greie lambdaverdier. Den krever en innkjøringsperiode (adaptiv chip) så blir sikkert bedre, men fullt fungerende nå også.
Viking Special er laget til nettopp et slikt oppsett, er velutprøvd og har mange gode referanser så jeg kommer nok til å prøve det også en gang.
Det skal være minst ett alternativ til som jeg ikke husker navnet på i farten, men det er sikkert et svensk foretak.
Har TLAO i min FK med 968 dyser @ 3,8bar, 3"LMM på trykkside, 3" eksos fra turbo, T3T4 kinasnurre, alu IC og den gir greie lambdaverdier. Den krever en innkjøringsperiode (adaptiv chip) så blir sikkert bedre, men fullt fungerende nå også.
Viking Special er laget til nettopp et slikt oppsett, er velutprøvd og har mange gode referanser så jeg kommer nok til å prøve det også en gang.
Det skal være minst ett alternativ til som jeg ikke husker navnet på i farten, men det er sikkert et svensk foretak.
