e36 M50 Motorhärva
Postat: ons dec 18, 2013 5:49 am
Hejsan jo de är så jag och kompisen håller på med att stoppa i en M50B25 enkelvanos från en 94:ans E36 och har lite funderingar..
Tänkte använda en knapp/huvudströmbrytare till allt, Vad ska ha Direktström +..Dom gröna tjocka antar jag ska ha de,
Sen är de ju den svart/gula (pin 19) tjocka ska den ha konstantström (+) hela tiden eller bara från
startströmmen?
Sen undrar jag om bränslereläpumps relät:ts kabel (pin 13) i rundkontakten ska gå direkt till pumparna
eller ska det dra ett separat relä bara ?
Lamdavärmerelä kabeln(Pin 23) ska den bara ha en konstant + för att dra reläet ?
Isofall drar jag ihop Alla kablar till en och samma till huvudströmmen tänkte jag
Tänkte använda en knapp/huvudströmbrytare till allt, Vad ska ha Direktström +..Dom gröna tjocka antar jag ska ha de,
Sen är de ju den svart/gula (pin 19) tjocka ska den ha konstantström (+) hela tiden eller bara från
startströmmen?
Sen undrar jag om bränslereläpumps relät:ts kabel (pin 13) i rundkontakten ska gå direkt till pumparna
eller ska det dra ett separat relä bara ?
Lamdavärmerelä kabeln(Pin 23) ska den bara ha en konstant + för att dra reläet ?
Isofall drar jag ihop Alla kablar till en och samma till huvudströmmen tänkte jag
