Suzuki Gsx-r EFI
-
- För mycket laddtryck
- Posts: 223
- Joined: Sun Feb 10, 2013 7:46 am
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Gjort om adaptern till compound snurran, insåg att jag ville mäta avgasmottryck även på den stora turbon =)
- Attachments
-
- 20211021_163912.jpg (194.4 KiB) Viewed 1371 times
-
- 255891686_4984696688224747_8450977871469282434_n.jpg (222.39 KiB) Viewed 1371 times
-
- 255584547_4984696684891414_331370696154057304_n.jpg (138.34 KiB) Viewed 1371 times
-
- För mycket laddtryck
- Posts: 223
- Joined: Sun Feb 10, 2013 7:46 am
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Bilder
- Attachments
-
- 20211021_162628.jpg (218.32 KiB) Viewed 1371 times
-
- 20211021_163738.jpg (209.4 KiB) Viewed 1371 times
-
- För mycket laddtryck
- Posts: 223
- Joined: Sun Feb 10, 2013 7:46 am
- Daniel-635
- Forumsberoende
- Posts: 2775
- Joined: Fri Jan 04, 2008 7:13 pm
- Location: Västra Småland, nästan i Halland
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Fränt, hoppas du inte har kinkiga grannar i närheten !
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
- blackadder
- Forumsberoende
- Posts: 884
- Joined: Sat Dec 19, 2009 11:20 am
- Location: Dingle
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Otroligt att det går att få en sån effekt!
Hade man sagt det för 20 år sedan hade man blivit kallad byfåne...
Blir väl dags att se över chassiet om du ska ha ner den effekten i backen?
Hade man sagt det för 20 år sedan hade man blivit kallad byfåne...
Blir väl dags att se över chassiet om du ska ha ner den effekten i backen?
-
- För mycket laddtryck
- Posts: 223
- Joined: Sun Feb 10, 2013 7:46 am
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Har som tur inga grannar i närheten, så det är bara att ösa på =)
Motorn kommer att dö i bänken, så behöver inte tänka på chassit. När jag byggde min första turbohoj för 15 år sedan var 300hp mäktigt.
blev ett 600 hästars svep idag
https://youtu.be/ongYfkP-1K8?si=zdLM8sxfnsVBegOm
Motorn kommer att dö i bänken, så behöver inte tänka på chassit. När jag byggde min första turbohoj för 15 år sedan var 300hp mäktigt.
blev ett 600 hästars svep idag
https://youtu.be/ongYfkP-1K8?si=zdLM8sxfnsVBegOm
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Posts: 21659
- Joined: Mon Sep 22, 2003 5:47 pm
- Location: Tomterna/sävar
- Contact:
Re: Suzuki Gsx-r EFI
frän dyno anlägning du har! det är kul att ha en egen motor i bänken och eprimentera på i lugn och ro ! synd du bor så långt bort annars hade jag kommit på studio besök! mvh jens
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
- För mycket laddtryck
- Posts: 223
- Joined: Sun Feb 10, 2013 7:46 am
Re: Suzuki Gsx-r EFI
Det är magiskt med egen bänk, ingen stress och alltid skönt att kunna gå ut och dra ett pull när abstinensen efter laddtryck är för stort!Jens Gustavsson wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 9:36 am frän dyno anlägning du har! det är kul att ha en egen motor i bänken och eprimentera på i lugn och ro ! synd du bor så långt bort annars hade jag kommit på studio besök! mvh jens
Du är alltid välkommen på ett besök.
Körde ut skapligt med effekt igår 657hp
https://youtube.com/shorts/PdAd4pgAydk? ... Stt_SdyZS9