Liten update hur det ser ut med delar för att kunna starta och provköra bilen NA...
Har handlats en hel del i sommar men väntar på mycket.. iom 12-16 veckors leveranstid på mycket..
Men skivor runtom är på g! DBA 360mm slitsade skivor fram och ebc 324mm slitsade och borrade bak, tänkte köra med org belägg till en början, känns inte som högsta prio iom att dom redan finns

Hade jag inte haft några alls hade jag köpt riktiga belägg direkt.
När det kommer till Bränsle sidan så byta jag till mig en 40l fuelcell, sen har jag beställt en NUKE catchtank som mina aem e85 pumpar passar direkt i! Bränsleslang ca 11m och massor av AN8-kopplingar är med beställt PTFE givetvis och kopplingar för e85, inte helt ovanligt att det köps fel an-kopplingar och då kommer det inte hålla länge med sprit..

Kommer köra en externpump mellan och det blev en Walbro gsl392. Det som saknas på bränsle sidan vad jag kan komma på är bränsletrycksregulator och spridare, fuelrail har jag
Även fått tag på 2st rejäla bränslefilter
I samma veva som jag beställde kopplingskitt så vart det ett MAXXECU Sport, kommer dra elen själv.
Kopplingskittet består av, sachs 765 tryckplatta, Tenaci svänghjul, Tenaci backplate och 4puckad ofjädrad sinterlamell specad för 800nm. Är koppling och bromsskivorna som kanske kommer runt jul..
Sen även inhandlats lite små saker
Samsonas spakställ

Nankang NS2-R semislicks, dessa endast för jag behövde kunna låna fälgarna medans jag lackade brukisens.. sen var det bra kampanj så kunde lika bra köpa semislicks direkt. Tanken att köra dom fälgarna+däck på gatan

Blir annat när man ska åka lite brett
Tror det var det mesta iaf! Vart mycket jobb i sommar för att ha råd med allt, men ska man bli klar med bilen någon gång så får man se till att jobba mycket när man kan, speciellt som student