whilliam skrev:Nä-hä?
Det är ju det som är det tråkiga med dig i alla trådar jag läst här. Du kastar ur dig något som här "1 Bar" och sedan fortsätter du som om inget hade hänt men åtminstone jag tolkar en sån grej som att det bara är käbbel och egentligen oseriöst (vem ska vinna på det?)
Då är vi ju tillbaka på det jag skrev tidigare`alla andra motortrimmare kan lägga ner för det sitter en kille i Ludvika och fixar vridmoment genom "Magi"
Fast i sina egna bilar så laddar han ju lite mer såklart
Ja banan,, du måste lära dig hålla isär lite mellan personangreppen då när du ville hålla saker 'sakligt'.
Att jag skrev att man klarar det på 1bar behöver ju inte betyda att jag hänvisade till min bil, jag vill hålla den utanför diskussionen då jag aldrig bromsade den så jag kan inte backa upp med svart på vitt.(men jag vet hur mycket 'energi' jag gav den på olika varv och laddtryck, tillräckligt för att vrida sönder växellådorna som skulle hålla, så jag fick backa av på vridet)
Men då jag skrev att det finns flertalet exempel på bilar som gjort samma sak tycker jag borde väcka intresse och börja söka efter data för att hacka isär mitt påstående eller se om det finns substans, den vetgirige gör så och är beredd på allt läggs inte upp på silverfat färdigt att ta del av.
Som det är nu marknadsför du ju palmturbo på väldigt skumt vis.
Du säger att nåt inte stämde med bromspapperet på mattias corsa, men hävdar Bigals stämmer, samma bromsbänk?!?
Samt du sitter och tramsar som vi vanliga internetkrigare när du borde inta en seriös marknadsföring och låta resultaten tala och backa upp dem med svart på vitt, inte massa hörsägen och tjafsande med mig.
Tack för mig.