satans ungjävlar

Tjata om vad som helst .
Jonas Ohlsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 1928
Blev medlem: mån mar 21, 2005 6:01 pm
Ort: Umeå

satans ungjävlar

Inlägg av Jonas Ohlsson »

i påskhelgen har det varit påhälsning av vandaljävla ungjävlar som har varit på bosses 242 och robbans räserbuss samt folkabussen med bla krossade rutor och lyktor,dom vet nog inte hur farligt dom lever dom små kräken,,,ja fy fan :evil: :evil:
så är det nån som har någon aning vilka som ligger bakom så är vi tacksam mvh
jonas på röbäckgaraget
Åden
För mycket laddtryck
Inlägg: 156
Blev medlem: sön mar 07, 2004 5:10 pm
Ort: Skellefteå

Inlägg av Åden »

jasi dessa jävla ungar.... !! :evil:
Användarvisningsbild
robban
Forumsberoende
Inlägg: 2160
Blev medlem: ons dec 31, 2003 10:46 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av robban »

bor nu mera i stan, men kan höra mig för när jag kommer hem....
  • Mappar och installerar styrsystem. Bromsar med Dynapack 5000nm chassidyno. Säljer VEMS, LinkEcu och AEM.
  • Svensk distributör för Sachs Performance, ZF Motorsport, Samsonas, VEMS, AEM, Procharger mfl.
  • Säljer Borgwarner, Garret Race Turbos, Holset turbos
http://www.dynotech.se (För mer info)
Användarvisningsbild
rejvscorpio
Lite mer laddtryck
Inlägg: 40
Blev medlem: lör jun 12, 2004 1:09 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av rejvscorpio »

Just därför vi valde ett garage på annat håll än röbäck hört att de finns många snorungar ute på nätterna på bus :(

Riktigt trist då dom inte gör annat än förstör.

Jag och polaren fick dock fast 4st inbrottstjuvar vid 2st tillfällen på carlshöjd, första inbrottet 3st 17-18 åringar som rotade i mitt projekt, 2:a gången en kille i 25 års åldern som rotade.

Ni kan själva gissa vad som hände dom.

Yrkade iaf på självförsvar när polisen hämtade dom mörbultade personerna, och polisen höll med.

Väntar nu på rättegång och 33.000:- i ersättning för skadorna på bilen :D

De lär ju inte ha råd att betala men med lite "själv indrivning" ska det nog inte ta allt för lång tid ;)
Användarvisningsbild
robban
Forumsberoende
Inlägg: 2160
Blev medlem: ons dec 31, 2003 10:46 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av robban »

"2:a gången en kille i 25 års åldern som rotade " *host* :)
  • Mappar och installerar styrsystem. Bromsar med Dynapack 5000nm chassidyno. Säljer VEMS, LinkEcu och AEM.
  • Svensk distributör för Sachs Performance, ZF Motorsport, Samsonas, VEMS, AEM, Procharger mfl.
  • Säljer Borgwarner, Garret Race Turbos, Holset turbos
http://www.dynotech.se (För mer info)
Användarvisningsbild
Fredrik280zx
Lite mer laddtryck
Inlägg: 46
Blev medlem: tis sep 21, 2004 2:17 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Fredrik280zx »

Är misshandel ett ringare brott än inbrott i din bok? Nä jag förstår hur det skulle kännas men nog känns det lite primitivt att ta till våld när man betalar så mycket i skatt för att polisen ska sköta sånt här. :D
Bild
Bruksbil: Nissan Maxima -90
Busbil: Datsun 280zx -80
Skrotbil: Datsun 180B SSS
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Fredrik280zx skrev:Är misshandel ett ringare brott än inbrott i din bok? Nä jag förstår hur det skulle kännas men nog känns det lite primitivt att ta till våld när man betalar så mycket i skatt för att polisen ska sköta sånt här. :D
Sedan så vet vi ju även att polisen är duktig på lägga ned dom flesta fallen då man inte själv gör förundersökning själv åt dem.

Nåja, det är väll upp till var och en vad man gör med nötterna då man får fast dom.
Sunken
För mycket laddtryck
Inlägg: 167
Blev medlem: lör nov 06, 2004 8:17 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

det finns ju ungjävlar lite vart som hellst så dom kommer man aldrig undan.
men tykcer det låter lite konstigt när man hittar äldre personer som snokar runt.

vissa kan vara så jävla nyfikna.
och att vissa ska ta saker det är ju ännu värre man vill ju bara :evil: :evil: :evil: dom som gör det allså
Skriv svar