142
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
Kul att du kan pilla med bilen litegrann iaf trots fötterna
Vet ju själv hur jävligt det är att stå på betonggolv hela dagarna, visserligen har vi trä-trallar vid svarvarna men i slutet av veckan har man likförbannat ont i fötterna och då främst hälarna för min egen del.
Hoppas det löser sig på något vis iaf

Vet ju själv hur jävligt det är att stå på betonggolv hela dagarna, visserligen har vi trä-trallar vid svarvarna men i slutet av veckan har man likförbannat ont i fötterna och då främst hälarna för min egen del.
Hoppas det löser sig på något vis iaf

Jag fick min fot mosade av en truck på 3.5 ton, för massa år sen
Fick en massa konstiga ortopedskor/inlägg mm. inget hjälpte. O jag höll på att bli knäpp av konstanta fotsmärtor när man rörde på sig.
Fettsulan bla. va det visst under foten som var paj, samma sak som kan hända om du tex står på betong-golv hela dagarna.
Upptäckte av en slump att det enda som hjälper är skejtskor...Dom flesta av dom dojorna har en stenhård sula, dom går knappt att böja men dom är mjuka o goa inuti. DvS Skitbra om du har pajjade fötter
Känns iof rätt skumt att handla skejtskor när man är en småfet 30 åring som inte kan åka skejt för 5öre. Enda nackdelen är ju att dom inte säljs med stålhätta
Fick en massa konstiga ortopedskor/inlägg mm. inget hjälpte. O jag höll på att bli knäpp av konstanta fotsmärtor när man rörde på sig.
Fettsulan bla. va det visst under foten som var paj, samma sak som kan hända om du tex står på betong-golv hela dagarna.
Upptäckte av en slump att det enda som hjälper är skejtskor...Dom flesta av dom dojorna har en stenhård sula, dom går knappt att böja men dom är mjuka o goa inuti. DvS Skitbra om du har pajjade fötter
Känns iof rätt skumt att handla skejtskor när man är en småfet 30 åring som inte kan åka skejt för 5öre. Enda nackdelen är ju att dom inte säljs med stålhätta

Första gången jag var på previa här i stan så konstaterade han att jag hade ont i fästena till senorna under foten, men vid ett annat besök hade jag mest smärtor i en slemsäck bak vid hälen. Sitter en slemsäck på baksidan av hälen, sen är det en benbit eller nåt och innanför den benbiten är det en slemsäck till och det var den jag hade mest ont i vid det besöket...kanske nåt liknande du hade?Volvex skrev:Jag fick min fot mosade av en truck på 3.5 ton, för massa år sen
Sen så klämde han mellan knotorna innanför tårna och där gjorde det ont som fan, sitter tydligen nån nerv mellan varje knota, troligen har jag ont där p.g.a. att det blir att gå lite på tå när det gör så ont i hälarna
Nåt speciellt märke av sko du rekommenderar?

Har provat många skor men det blir som ingen skillnad, har dock inte provat skejtskor, men det är helt klart värt ett försök!
- T Fahlgren
- B20-trimmare
Dom finns här:bonnturbo skrev:hej!
vart har du kopt den fina hastighetsmatarn?
sitter i usa och skriver pga det inge aao:)
http://www.lqt-racing.se/
Men en smidigare lösning är en sån här:
http://www.tmobilteknik.com/Shop/Applic ... e.php?Id=4