var till en idag med lite skojjiga objekt.för 6mån sen pressade han 150 veteranbilar.lägger upp lite bilder finns flera men räcker med 20 mobilbilder nu.
komentera gärna lite.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
det där är ett lite annorlunda sätt att slippa klippa gräsmattan
går det att köpa grejor av honom
tänkte mest på gangsterkepsen och lite annat smått och gott från transiten som skymtar bakom Caprin
spelar som inge roll var många bilar ser ut som dom gör på den gården pga andra människor som ej har där att göra så jag säger inget.kan ta det via pm möjligtvis.kan säga att det finnns mycke fler bilar där än på bilderna och att det finns finare bilar än dom på bilderna också där.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
den röda är en ford cavalier eller nått heter den eller corsair eller nått sånt.ser ut som en liten thunderbird storleksmässigt som en cortina.kan knäppa fler bilder i helgen om nån vill.kan vara nån zepfyr me hmm måste kolla upp det.
Men snälla lilla vän. Hoppas han annonserade till olika veteranklubbar innan
han bestämde sig för att "pressa bort 150 st veteranbilar".
Nu kanske jag går händelserna i förväg, men jag önskar att han har
ordning på vad som är skrot och "skrot". Konst är ju som sagt vad
som bedöms i betraktarens ögon.