Mustang -66 BMW S38 TURBO.
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Tjena Mattias!
Ja en ljungby hade inte varit helt fel. Men jag är så less på att jobba
Har inte börjat på maskinen, har dock börjat trilla in lite saker. Adapter plåt mellan motor och låda, Autronic sprut, tädning, spolar, spridare. Block har jag hittat men måste kollas över.
Jobbar som en dåre just nu, så jag hoppas att ekonomin håller för att åka nästa sommar ( dock tveksamt )
Jobbade 12 timmar idag, räcker väll till en kolv typ
Ja en ljungby hade inte varit helt fel. Men jag är så less på att jobba

Har inte börjat på maskinen, har dock börjat trilla in lite saker. Adapter plåt mellan motor och låda, Autronic sprut, tädning, spolar, spridare. Block har jag hittat men måste kollas över.
Jobbar som en dåre just nu, så jag hoppas att ekonomin håller för att åka nästa sommar ( dock tveksamt )
Jobbade 12 timmar idag, räcker väll till en kolv typ

- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Jag var igentligen inte ute efter ett chassie. Höll på med E30in, eller mja hade paus från garaget då jag fick erbjudandet om att köpa denna skönhet.
Funderade inte så mycket, åkte ned och hämtade 2 veckor senare. Hittade denna i Avesta. Vill du ha en rullande chassien så kolla på http://www.nitroz.se/motor/ brukar finnas där.
Mvh.
Funderade inte så mycket, åkte ned och hämtade 2 veckor senare. Hittade denna i Avesta. Vill du ha en rullande chassien så kolla på http://www.nitroz.se/motor/ brukar finnas där.
Mvh.
- johanedstrom
- För mycket laddtryck
är du den som är mest fladrig i hela värden? du kanske ska sätta dig ner och fundera vad du egenteligen vill bygga! 

E21 Turbo
Min bil!
Min bil!
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Vet precis vad jag vill göra. Men det jobbiga är att dessa engångs tillfällen slutar inte dyka upp.
Var precis så här då jag höll på med E30in och Bäckis undrade om jag ville köpa Mustangen, nu är det precis åt andra hållet men nu innefattar det en skuta inte en bil.
Synd att man inte har pengar till att göra båda tror inte jag hinner bygga klart bilen åka en sommar och sedan byta till skuta för då tror jag att den blivit såld.
Men vi ser väll, vill ingen köpa får jag sladda bil istället.
Var precis så här då jag höll på med E30in och Bäckis undrade om jag ville köpa Mustangen, nu är det precis åt andra hållet men nu innefattar det en skuta inte en bil.
Synd att man inte har pengar till att göra båda tror inte jag hinner bygga klart bilen åka en sommar och sedan byta till skuta för då tror jag att den blivit såld.
Men vi ser väll, vill ingen köpa får jag sladda bil istället.