ja jag har ju kört Hestec för några år sen med en stationär burk med Windows 2000 eller vad det varJens Gustavsson skrev: jag har win 98 på min dator iallafall och dos 2.5Q program.
Ja jo,, jag kanske har en liten livlinaJens Gustavsson skrev:du känner ingen ricktig data expert som kan hjälpa dig?
samla ihop en duktig svagströms elektriker med en massa mätutrustning, en super data nörd, ett par tre datorer, och en motor expert sen åker du till halvarsson igen och försök få fart i den burken

Lyckades även att få loss en gammal gammal Panasonic-laptop med Windows 3,1 installerat, JIPPI tänkte jag för det hade det funkat med förut men när jag väl lyckats få liv i den efter över, enligt uppgift, fyra år i dvala så ville inte diskettstationen starta. Ska även ta och köra ett gammalt Windows 95 i VM-ware i min vanliga stationära dator.
Nu är det så mycket motgångar att det nästan känns kul

Nej nu har jag insett att jag kan ju för tusan inte låta en jäkla skitdator vinna över migJens Gustavsson skrev:ge inte upp, du får inte låta burken vinna!

Säger som Janne Loffe Karlsson i filmen "Göta kanal" -Nu är det krig! Nu har dom skitit i det blå skåpet! Nu är det krig!

Nu struntar jag helt i att snickra på huset imorgon och ägnar en heldag åt bilen för nu finns det ingen återvändo,,,,, Det är bra att ni stöttar och sparkar mig i rätt riktning, haha
Ska även försöka få tummen ur och ta lite bilder på bileländet men den är långt ifrån en skönhet