iceman_21 skrev:Har tipsat bilsport om din merca och om Pontus toyota. =)
så snart kanske dom ringer
/
hehe, låter nice. Faktiskt så sitter jag med emanuel gylling´s från bilsport visitkort mitt framför näsan här hemma. Ja tro jag fick det av evert nån gång då man inte hade minnet med sig???? Han hade också tipsat om min bil till bilsport, å då fick han ett visitkort som han i sin tur lämnade över till mig. Man får se vad som händer....
Men just nu så har då kopplingen bytts å det greppar BETYDLIGT bättre! Trots att det fortfarande e en snikvariant som jag egentligen inte vill köra med. Men den får duga tills vidare. Men det ledde i sin tur att det blev så hetsigt i drivlinan så nu har jag fått hoppande-bakvagn sjukan. Så gjorde den aldrig förut me gammkopplingen. Den va för len helt enkelt. Men det gräver då rätt så friskt iväg 1,2,3an. Så greppet måste fixas. Undra hur det kommmer att bli när jag hänger på kompressorremmen?:doh:
Ja å kompisen erik.h.a på forumet ska ut senare ikväll å prova mixtra lite me olika däck osv. Remmen till kompressorn ska också hängas på för att kunna prova den också med icke-slirande koppling. Ska bli kul.
Hoppas det nu inte regnar imorgon. Det skulle vara kul att nu fara dit å testa lite....