Han körde B20 med Webrar och lustgas.
Sedan köpte Per Eriksson i Borlänge den, och körde bla med Opel maskin, och en riktigt ilsken B19 Turbo har jag för mig.
Sen köpte Mathias den, och när vi hämtade den så hade den stått i ett hönshus, så den såg förjävlig ut.
Första maskinen som hamnade i den, var den som skulle sitta i gatbilen, men bromsningen slutade på 789,6 hk, så tog vi beslutet att satsa på 140:n.
Den motorn såldes senare till Johan i Västerås med primade PV:n.
Nya maskin bromsade vi till 1127 hk, men vi använde aldrig mer än ca 1000 hk, för chassit gillade inte när vi krämade på

Jag har filmat nästan alla repor han körde med 140:n, men det är så satans drygt att lägga ut dom

Bästa filmen är när han får däckvibbar på Tullinge så att skärmen löser ut efter 150 mtr, men det ser inte han, så han håller järnet.
Ändå åkte han 9.70 / 230 nånting...
Han sa efteråt att maskin lät riktigt elak den resan
