Heter Micke, är 33 och från Ö-vik.
Åker och trimmar helst VW luftkylt även om det parkerats en och annan jänk och BMW på gården genom åren.
Driver taxi/maskin åkeri och importerar/säljer bildelar och tillbehör.
Import och försäljningen sköter jag på hobbynivå och är därför mycket konkurrenskraftig prismässigt.
BlackLuck - VW bagge
Hade en sida för några år sedan men det var i det närmaste omöjligt att hinna uppdatera den.Perfix skrev:Kul med lite mer folkvagnar!
Ingen hemsida eller nåt lite mer exakt om vad det är för bildelar etc?
Tar hem alla stora märken såsom Autometer, MSD, HKS, DC Sports, Turbonetics, Greddy, Apexi, AEM mm. mm. Listan kan ju göras hur lång som helst.
Hittar du något på nätet eller hos nån firma, så kan jag kolla upp det. Det brukar löna sig.
Normalt tar jag mina prylar med flyg. Fälgar är inte speciellt lönsamt att flyga hem men det beror ju på hur bråttom och vad det är du ska ha. Det kostar som sagt inget att kolla. I sämsta fall kan jag inte hjälpa dig.gammprupp skrev:import... är de bara bilar eller får du tag i annat oxå typ fälgar m.m. ??

jag vet inte riktigt vad jag vill ha jag vet bara att jag ska ha 19-22" fägar med så bred kant som möjligt .. svar krom alu spelar mindre roll .. dom ska sitt på en El-camino men jag har begränsat med pengar men mellan 15-20000kr kan gå att skrapa fram
så om nån annan läser detta så är jag även intresserad av begagnat .. (och ni som inte vet så passar dom flesta BMW fälgarna oxå)
så om nån annan läser detta så är jag även intresserad av begagnat .. (och ni som inte vet så passar dom flesta BMW fälgarna oxå)
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Toyota Starlet 1.3dl RWD -82 (till salu)
Golf II 1.8
Corvette C4 (till salu)
Toyota Starlet 1.3dl RWD -82 (till salu)
Golf II 1.8
- Perkele70
- Forumsberoende
gammprupp skrev:jag vet inte riktigt vad jag vill ha jag vet bara att jag ska ha 19-22" fägar med så bred kant som möjligt .. svar krom alu spelar mindre roll .. dom ska sitt på en El-camino men jag har begränsat med pengar men mellan 15-20000kr kan gå att skrapa fram
kolla med GO trading!?dom hade ett kitt med däck å fälgar ty runt 20K! vill inte förstöra dina Bussiness Micke!kul att du hitta t en bil att lägganer dina slantar och tid på!God luck!Black luck!

har inga roliga bilar!;)
Det är lugnt. Jag har inte så mycket business innan gammprupp (orginellt namn förresten )TAXI674 skrev:gammprupp skrev:jag vet inte riktigt vad jag vill ha jag vet bara att jag ska ha 19-22" fägar med så bred kant som möjligt .. svar krom alu spelar mindre roll .. dom ska sitt på en El-camino men jag har begränsat med pengar men mellan 15-20000kr kan gå att skrapa fram
kolla med GO trading!?dom hade ett kitt med däck å fälgar ty runt 20K! vill inte förstöra dina Bussiness Micke!kul att du hitta t en bil att lägganer dina slantar och tid på!God luck!Black luck!

Som tips kan jag väl nämna att ABS Wheels hade chysst pris på utvalda 20" oxå. Vet inte om de har bredden som önskas dock.