Går o Går , skulle väl kanske vara möjligt
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Gillar din BMW ascona
![:thumbright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Men bilen är ganska smal i nosen , + att det går ut fästen till stötfångare/front + att det är mycket svårt att komma förbi framlamporna med tryckrör........
Om jag skulle använda en sån intercooler behöven nog tryckrören vara över 150cm både före o efter intercooler......
![:doh:](./images/smilies/doh.gif)
Här är hur alpina har löst det , man har ju dreglat på en sån här bil
![:hihi:](./images/smilies/hihi.gif)
![Bild](http://i246.photobucket.com/albums/gg117/daniel-635/alpina.jpg)
Om man kollar noga på dessa bilder ser man att röret går "runt kylaren" precis bakom höger helljuslampa , man får plats med 2,5" där även om alpinas bilar har ett gjutet rör som är mindre
![:thumbdown:](./images/smilies/icon_thumbdown.gif)
![Bild](http://i246.photobucket.com/albums/gg117/daniel-635/IMG_0035_edited.jpg)
Med denna lösning blir rören totalt ca. 1m kortare
![:thumbright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Och har färre krökar , dock ett par skarpa
För er som inte är så hemma på alpinas modeller kan jag berätta att det här är en B7 turbo Coupé -86 tror jag
Dom hade "samma" 3,5 liters m30 6a som jag har , men ganska moddad
Turbo 1st kkk27
300-330 Hk
ca 500nm
Kraftigt ha begär på en sån bil , men jag bygger en egen istället
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)